Friday, April 4, 2014

GET CLEAN - FRESH LAUNDRY, SOFT FABRIC, BASIC-H, HAND DISH WASH


SABUN BASUH, PELEMBUT KAIN, SABUN PENCUCI PINGGAN DAN BASIC-H




 Mencuci baju sekolah anak merupakan masalah besar bagi saya. Nak tahu kenapa? Saya ibu yang bekerja sepenuh masa, anak-anak saya tempatkan di Tadika yang ada transit. Mereka masih bersekolah rendah... tau jelah.. mainnya lasak... baju macam kain lap je.. baik si abang, mahupun si kakak.
Setiap kali mencuci baju sekolah saya terpaksa merendam dan memberus dulu bahagian yang kotor.. tu pun tak berapa nak hilang.. tapi sejak gunakan Fresh Laundry ni sabun mencuci shaklee, selesailah masalah saya... cuma set rendam di mesin basuh dan biarkan mesin basuh yang uruskan. Hasilnya pakaian berbau harum, segar.. walaupun lambat disidai... tiada bau hapak.
Kalau nak wangi lagi, gunakan Soft Fabric, sikit je..pakaian lembut, licin ,kurang kedut dan mudah digosok....
Saya hanya gunakan sesudu je sabun ni dan pelembut ni... ianya mudah larut air.. tidak mencemarkan alam.. menjimatkan.. sekotak sabun dan sebotol pelembut saya gunakan selama 1 1/2 bulan dengan 2x cucian sehari... berbaloi kan..

BASIC-H pula, saya gunakan untuk macam2. Antaranya semasa mengemop lantai, merendam buah-buahan... merendam sayur yang layu.. mencuci kuali yang bergris (lama sangat tak garas..), mencuci tingkap kaca.. air bilasan mandian anak, (si kakak kulitnya alergi sebab minum susu ibu sekejap sangat, kulit tak tahan..) dan ada banyak lagi belum dicuba... Ada 100 kegunaan Basic-H ni... Jom sama-sama cuba....
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : SHAHIDA BINTI ABDUL MUBIN
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Temerloh, Mentakab, Maran dan Jengka Pahang
Shaklee ID [ No : 1093834 ]
Contact No : 013-6873393
Email : samshahida@gmail.com
FB : https://www.facebook.com/tokowarisanshaklee

Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1093834. Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya
Walk In ke mana2 Branch seluruh Malaysia, Sila gunakan ID 1093834 untuk dapatkan supplement anda

0 comments:

Post a Comment