Friday, April 4, 2014

TESTIMONI GLA





Hari ni saya nak share testimoni saya sendiri setelah menggunakan GLA Complex selama 2 bulan. Sekarang ni masuk botol kedua dah.
Tujuan saya mengambil GLA ini ialah untuk seimbangkan hormon, muka saya ditumbuhi banyak jerawat setelah mengambil #Alfalfa Shaklee.... mungkin healing crisis kot... tapi ianya semakin banyak tumbuh di bahagian pipi dan dagu. bukan di kawasan  'T Zone'. Tapi saya tetap mengambil #Alfalfa hingga sekarang.

Selepas habis sebotol, alhamdulillah, jerawat saya susut dan hanya tinggal parut je... tiada jerawat baru muncul. Kulit semakin berseri, ramai kawan yang tegur... pakai apa kulit cantik.. saya kata makan Vitamin la... saya tak pakai make-up pun cuma pelembab muka je...

Photo: Saya pengedar shaklee... 
Nak kongsi kesan penggunaan produk2 shaklee  setelah 3 bulan diperkenalkan oleh Upline  saya...
Jom borak ngan saya...
Pm/ whatsapp 0136873393

Bukan itu sahaja, Masalah ketidakselesaan semasa period berkurangan malah period datang tanpa sedar. Saya tidak mengalami senggugut, tetapi selalu pening kepala dan mengantuk sehari sebelum period, lenguh pinggang ke bawah dan sakit ketika di tandas. Semua 'rasa' tidak selesa ini tidak lagi dirasai ... Suka sangat dengan GLA... jom lah cuba...


------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : SHAHIDA BINTI ABDUL MUBIN
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Temerloh, Mentakab, Maran dan Jengka Pahang
Shaklee ID [ No : 1093834 ]
Contact No : 013-6873393
Email : samshahida@gmail.com
FB : https://www.facebook.com/tokowarisanshaklee

Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1093834. Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya
Walk In ke mana2 Branch seluruh Malaysia, Sila gunakan ID 1093834 untuk dapatkan supplement anda

0 comments:

Post a Comment