Saturday, March 29, 2014

CARA MENJADI AHLI SHAKLEE

                                   


CARA-CARA MENJADI AHLI SHAKLEE

1. Bagaimana hendak mendaftar sebagai ahli @ pengedar Shaklee?
    Anda hanya perlu menghubungi saya, (saya akan uruskan urusan pendaftaran) atau pergi 
    sendiri ke branch Shaklee dan mendaftar menggunakan ID saya sebagai sponsor/upline.
    (hubungi saya untuk maklumat lanjut) 

2. Yuran keahlian Shaklee?
    Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk yuran keahlian sebanyak RM75 
    seumur hidup ataupun membuat pembelian melebihi 200 points ( dalam RM650) untuk 
    mendapat keahlian percuma.

3. Tak perlu maintain point dalam Shaklee?
    Sekiranya cuma nak makan sendiri, tak perlu kekalkan points, melainkan anda mahu 
    memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu.

4. Tak wajib membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian?
     Benar, tak perlu kekalkan points atau ada pembelian setiap bulan.

5. Apa yang diperlukan sekiranya saya nak daftar sendiri di branch?
    Anda perlukan sponsor iaitu ahli berdaftar dengan Shaklee. Sila gunakan ID saya sekiranya 
    anda berhasrat untuk bersama-sama dengan saya dalam bisness Shaklee sendiri - online / 
    offline.

6. Bagaimana sekiranya saya berminat hendak menjadi ahli Shaklee untuk        
    bisness, tetapi saya tidak tahu / tidak pandai / tiada asas dalam bisness?
    Jika anda membuat keputusan untuk berbisness bersama saya, anda tidak perlu risau 
    kerana kami ada menyediakan group coaching khas, secara dalam talian sahaja. tidak 
    perlu tinggalkan pasangan atau anak-anak. saya sendiri akan memberi bimbingan secara 
    percuma.

7. Kalau nak mulakan bisness Shaklee ini, perlu modal atau buat pinjaman ke?

    Ini keistimewaan menjadi keluarga Shaklee, tidak perlu modal yang besar atau membuat 
    pinjaman semata-mata mahu memulakan perniagaan. Ya, memang betul tiada modal yang 
    diperlukan . MODAL ANDA HANYALAH SEMANGAT DAN KEINGINAN YANG KUAT 
    UNTUK BERJAYA.

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : SHAHIDA BINTI ABDUL MUBIN
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Temerloh, Mentakab, Maran dan Jengka Pahang
Shaklee ID [ No : 1093834 ]
Contact No : 013-6873393
Email : samshahida@gmail.com
FB : https://www.facebook.com/tokowarisanshaklee

Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1093834. Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya
Walk In ke mana2 Branch seluruh Malaysia, Sila gunakan ID 1093834 untuk dapatkan supplement anda

0 comments:

Post a Comment